Marka: Pepsi
Insight: 18-25
yaş arası gençler, hayatın onları nereye götüreceğini bilmedikleri için
gelecekten endişe etmektedirler.
Reklam Senaryosu:
Gelecekten Korkma
Ana kahramanımız bir çadırın önünde durmakta, elinde ise
Pepsi bulunmaktadır. Pepsi'den bir yudum alır ve içeri girer. İçerisi otantik
eşyalarla donatılmış ve sisle kaplıdır. Arkadaşımız bir masanın karşısına
oturur. Karşısında, içinde beyaz renkte süzülen lekelere sahip siyah bir küre,
kürenin arkasında ise falcı bir kadın bulunmaktadır.
Kadın, klasik bir falcı tipine sahiptir. Kahramanımıza,
" Gelecekte dans eden bir palyaço olacaksın" der. Arkadaşımız, yüz
ifadesinden anlaşıldığı şekilde inanmamıştır.
Ardından üçüncü şahıs anlatıcı duyulur: " Geleceği
bilemezsin, mesela karşındaki falcı kadının haklı olduğunu ve gerçekten dans
eden bir palyaço olacağını bilemezsin."der. Kahramanımız biraz korkmuş bir
yüz ifadesiyle kameraya bakar, elinde Pepsi ile çadırdan ayrılır.
Diğer karede kahramanımız sokakta yürümektedir. Seyyar bir
satıcıya denk gelir ve bir dürüm alır.
Dürümün son lokmasını yerken ses
duyulur: "Mesela şu an yediğin lahmacun yüzünden cırcır olacağını ve yarın
gideceğin iş görüşmesinde etrafa yayılan kötü kokuların senden kaynaklanacağını
da" Kahramanımız yüzünü asarak önce dürüme ardından kameraya bakar,
yürümeye başlar.
Kahramanımız, Pepsi'den bir yudum alır, yolun karşısına
geçmek ister. Karşıdan karşıya geçerken anlatıcı duyulur:" Eh hayat hep
olumsuz olacak değil ya. Mesela yazın çıkacağın tatilde efsane vakitler geçireceğinden
de şu an bihabersin." der. Kahramanımız karşıdan karşıya geçerken aynı
kamera açısıyla arkadaşımızın önünde olası gelecek görülür. Görselde
kahramanımız arkadaşlarıyla eğlenmekte ve Pepsi içmektedir.
Son olarak kahramanımız karşıya geçer ve bir banka oturur.
Anlatıcı duyulur:" Diyeceğimiz şu ki gelecekten korkma, şimdiyi doya doya
yaşa." Kahramanımız Pepsi'den bir yudum daha alır ve reklam biter.
Yorumlar
Yorum Gönder