Pepsi Reklam Senaryosu

Marka: Pepsi





Insight: 18-25 yaş arası gençler, hayatın onları nereye götüreceğini bilmedikleri için gelecekten endişe etmektedirler.

Reklam Senaryosu: Gelecekten Korkma

Ana kahramanımız bir çadırın önünde durmakta, elinde ise Pepsi bulunmaktadır. Pepsi'den bir yudum alır ve içeri girer. İçerisi otantik eşyalarla donatılmış ve sisle kaplıdır. Arkadaşımız bir masanın karşısına oturur. Karşısında, içinde beyaz renkte süzülen lekelere sahip siyah bir küre, kürenin arkasında ise falcı bir kadın bulunmaktadır.

Kadın, klasik bir falcı tipine sahiptir. Kahramanımıza, " Gelecekte dans eden bir palyaço olacaksın" der. Arkadaşımız, yüz ifadesinden anlaşıldığı şekilde inanmamıştır.

Ardından üçüncü şahıs anlatıcı duyulur: " Geleceği bilemezsin, mesela karşındaki falcı kadının haklı olduğunu ve gerçekten dans eden bir palyaço olacağını bilemezsin."der. Kahramanımız biraz korkmuş bir yüz ifadesiyle kameraya bakar, elinde Pepsi ile çadırdan ayrılır.

Diğer karede kahramanımız sokakta yürümektedir. Seyyar bir satıcıya denk gelir ve bir dürüm alır.

Dürümün son lokmasını yerken ses duyulur: "Mesela şu an yediğin lahmacun yüzünden cırcır olacağını ve yarın gideceğin iş görüşmesinde etrafa yayılan kötü kokuların senden kaynaklanacağını da" Kahramanımız yüzünü asarak önce dürüme ardından kameraya bakar, yürümeye başlar.

Kahramanımız, Pepsi'den bir yudum alır, yolun karşısına geçmek ister. Karşıdan karşıya geçerken anlatıcı duyulur:" Eh hayat hep olumsuz olacak değil ya. Mesela yazın çıkacağın tatilde efsane vakitler geçireceğinden de şu an bihabersin." der. Kahramanımız karşıdan karşıya geçerken aynı kamera açısıyla arkadaşımızın önünde olası gelecek görülür. Görselde kahramanımız arkadaşlarıyla eğlenmekte ve Pepsi içmektedir.

Son olarak kahramanımız karşıya geçer ve bir banka oturur. Anlatıcı duyulur:" Diyeceğimiz şu ki gelecekten korkma, şimdiyi doya doya yaşa." Kahramanımız Pepsi'den bir yudum daha alır ve reklam biter.

Yorumlar